Rekrytointi: Taloushallinnon assistentti

Tule tekemään taloushallintoa, jolla on merkitystä.

Taloushallinnon assistentti hyvien puolelle, Fionia

Etsimme kokeneempaa taloushallinnon assistenttia, joka tähtää kirjanpitäjän tehtävään, ja on valmis kasvamaan kanssamme ja auttamaan asiakkaitamme menestymään! Tule osaksi Suomen hyödyllisintä tilitoimistoa.

Hakuaika päättyy: Sopivan henkilön löydyttyä.

Työt alkavat: Heti.

Keitä me olemme?

Fionia on vuonna 2023 perustettu täysin sähköinen tilitoimisto. Missiomme on poistaa Suomesta huono taloushallinto.

Fionia on ehdottomasti hyvien puolella. Pieni tilitoimistomme on erikoistunut varastoa omaavien yritysten kirjanpitoon. Asiakkaistamme suurimman osan muodostavat mm. maahantuojat, tukut, jälleenmyyjät ja valmistava teollisuus. Tavoitteenamme auttaa kasvuhaluisia yrityksiä saavuttamaan tavoitteensa.

Toimipisteemme sijaitsee Vantaan Koivuhaassa, missä uskomme yhdessä tekemiseen ja hyvään johtamiseen. Olemme tärkeällä tiellä ja kaipaamme vahvistusta vielä pieneen tiimiimme.

Ketä etsimme?

Olet meille erityisen sopiva hakija, jos:

  • Sinulla on vähintään kahden vuoden kokemus tiliöinneistä.
  • Olet tottunut käyttämään taloushallinnon ohjelmistoa, kuten Fennoa, Netvisor tai Procountor, ja hallitset niistä vähintään yhden. Suoritetut sertifioinnit katsotaan eduksi.
  • Olet omatoiminen oppija ja sinulla on kasvuhaluinen asenne. Haluat edetä uralla ylöspäin.
  • Olet ratkaisukeskeinen ja sinulla on hyvä paineensietokyky. Osaat ilmaista mielipiteesi perustellen ja olet valmis tarkastelemaan niitä uusista näkökulmista.
  • Nautit asiakastyöstä.
  • Ymmärrät, että meillä työntekijä on aina etusijalla, mutta asiakkaat ovat tärkeitä menestyksellemme.
  • Arvostat läsnätyötä ja yhteisöllisyyttä, ja työskentelet mielelläsi toimistolla klo 9–15. Työaika on muuten liukuva, ja perjantaisin sinulla on mahdollisuus etätyöhön.
  • Sinulla on sujuvat ja virheettömät suomen kielen puhe- ja kirjoitustaidot.

Lisäksi eduksesi katsotaan, jos sinulla on:

  • Kiinnostusta tai kokemusta maahantuontiin liittyvistä kirjanpidosta
  • Kokemusta tekoälyn hyödyntämisestä
  • Kiinnostusta oman työn kehittämiseen ja optimointiin


Mitä tarjoamme?

  • Kuukausipalkka alkaen 2300 € + puhelinetu + bonukset. Palkkaus määräytyy osaamisesi ja tekemisesi perusteella.
  • Liikunta- ja kulttuuriedun.
  • Alle 10 vastuuasiakkuutta, muutamalta eri toimialalta. Rutiinityön lisäksi aikaa auttaa asiakkaita kehittämään kannattavampaa bisnestä.
  • Fionian koulutusohjelman, joka auttaa sinua kehittymään tuleviin tehtäviin.
  • Yhteisöllisen ja laadukkaan työympäristön, jossa työpisteesi on varusteltu parhailla mahdollisilla välineillä, kuten sähköpöydillä.
  • Yrityskulttuurin, jossa yhdistyvät tekemisen meininki, jatkuva kehittyminen, hyvä kahvi ja rento huumori.
  • Mahdollisuuden työskennellä kokeneen tiimin kanssa ja kasvaa osana yritystä, joka asettaa työntekijän aina etusijalle. Meillä et opiskele ja ratko ongelmia yksin. 


Erityisedut

  • Matkustusmahdollisuus marraskuussa Espanjaan tiimin kanssa.
  • Kokemusta tai kiinnostusta maahantuontiin liittyvästä kirjanpidosta.
  • Kiinnostusta tekoälyn hyödyntämiseen taloushallinnossa ja oman työn kehittämiseen.


Kiinnostuitko?

Lähetä LinkedIn-profiilin linkki, suomenkielinen hakemuksesi ja CV osoitteeseen rekry@fionia.fi otsikolla ”Taloushallinnon assistentin rekry”.

Tule osaksi kasvutarinaamme ja rakenna kanssamme Suomen hyödyllisin tilitoimisto!

Lisätietoa rekrytoinneista ja Fioniasta

Löydät lisätietoa meistä ja rekrytoinneista täältä.